Ciunek Ciunek
20
BLOG

Początek

Ciunek Ciunek Kultura Obserwuj notkę 3
Witam wszystkich czytelników portalu salon24.pl. Od dzisiaj moja młoda persona postara się rozważać, na różne tematy związane z Polską. Na tematy społeczne, polityczne, a także sportowe. Będzie to tak naprawdę pewna mieszanka dziedzin. Wszystkich zachęcam do odwiedzania mojego bloga. Chciałbym Was przestrzec przed czymś. A mianowicie, jestem tegorocznym maturzystą, więc dopiero uczę się publicystyki i różnych nauk w tym politycznych. Mam nadzieję, że moje błędy będziecie mi wytykać merytorycznie, co sprawi, że i ja się czegoś nauczę. Pozdrawiam i jeszcze raz gorąco zachęcam.
Ciunek
O mnie Ciunek

Jestem otwarty na argumenty osób każdej z opcji politycznych, lubię dyskutować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura