Ciunek Ciunek
33
BLOG

Reaktywacja

Ciunek Ciunek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Witam wszystkich w nowym 2009 roku. Bynajmniej dziś nie jest 1 stycznia ;) Byłem zwyczajnie zaabsorbowany nauką do egzaminu maturalnego, który już na szczęście za mną i mogę znów publikować swoje przemyślenia na salonie24.pl.

Mam nadzieję, że od tej pory nie będzie już większych przeszkód w prowadzeniu bloga, a grono komentujących będzie się stopniowo powiększało. Jak już mówiłem dawno dawno temu, na moim blogu będą notki o najróżniejszej tematyce, także może każdy na coś trafi. Mam zamiar przeplatać moje przemyślenia z cyklem " Zapomniani ", który mam nadzieję zaciekawi niektórych i spowoduje, że wiele osób będzie poszukiwało również osób zapomnianych i mało znanych, a zasłużonych dla Polski. Gorąco Was do tego zachęcam, to naprawdę bardzo fajne zajęcia, samodzielne grzebanie w historii. Jak mi się uda, to postaram się dziś lub jutro (z większym naciskiem na dziś) napisać kolejną notkę.

Pozdrawiam czytelników,

 

Ciunek.

Ciunek
O mnie Ciunek

Jestem otwarty na argumenty osób każdej z opcji politycznych, lubię dyskutować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości